Fogyasztóvédelmi szervek és panaszkezelés

Panaszkezelési Szabályzat

Amennyiben a Fogyasztó a Közszolgáltató panaszra adott válaszával nem ért egyet, – annak jellege szerint – az alábbi hatóságok, illetve békéltető testület eljárását kezdeményezheti:

HEVES VÁRMEGYEIMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:

Heves Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 3300 Eger, Kossuth L. u. 9

Levelezési cím: 3301 Eger, Pf. 216.

Telefon: (36) 515-469

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám: (46) 501-090 (új ügyek)

(46) 501-871 (folyamatban lévő ügyek)

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Illetékességi terület: Borsod Abaúj Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye

 

NÓGRÁD VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:

Nógrád Vármegyei Kormányhivatal Salgótarjáni Járási Hivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya
Telefonszám: +36 (32) 511-116
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 3100 Salgótarján, Karancs út 54.
Levelezési cím: 3100 Salgótarján, Pf.: 308

Web: https://www.kormanyhivatal.hu/hu/nograd/szervezeti-egysegek/muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi-foosztaly

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám: (46) 501-090 (új ügyek)

(46) 501-871 (folyamatban lévő ügyek)

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Illetékességi terület: Borsod Abaúj Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye

 

PEST VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:

Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály

Cím: 1072 Budapest, Nagy Diófa u. 10-12.

Telefon: (1) 459-4843

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Telefonszám: (1) 792-7881

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap: http://www.panaszrendezes.hu

Illetékességi terület: Pest vármegye 3/6

 

JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:

Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 5000 Szolnok, Indóház u. 8.

Telefonszám: (56) 795-165

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: (52) 500-710, (52) 500-745

Fax szám: (52) 500-720

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu

Illetékességi terület: Jász Nagykun Szolnok vármegye, Hajdú Bihar vármegye, Szabolcs Szatmár Bereg vármegye

Díjmegállapítással kapcsolatos panasz esetén:

Magyar Energetikai és Közmű Szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya
Telefonszám: +36 (1) 459-7777
Telefax: +36 (1) 459-7766
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 52.
Levelezési cím: 1388 Budapest, Pf. 88

web: https://www.mekh.hu/

Fogyasztói panaszok:

- számlával kapcsolatos bejelentések, reklamációk
- szolgáltatással kapcsolatos anyagi és nem anyagi természetű bejelentések
- szállítással kapcsolatos észrevételek
- egyéb.

A bejelentések megtételére lehetőség van:
- írásban;
- személyesen az ügyfélszolgálaton;
- telefonon;

az ügyfélszolgálat elérhetőségeinél megtalálható időben, valamint telefonszámokon és címen.

Szolgáltató a felvetett bejelentéseket, észrevételeket, feltárt hibákat orvosolja, rendezésüket kiemelt feladatként kezeli. Az így szerzett tapasztalatokat felhasználja szolgáltatásai és ügyfélkezelési rendje továbbfejlesztéséhez. 

Szolgáltató nem kezeli panaszként a különböző kérelmeket, adatváltozás bejelentéseket, számlamásolat vagy csekk küldésének kérését.