Fogyasztóvédelmi szervek és panaszkezelés
Amennyiben a Fogyasztó a Közszolgáltató panaszra adott válaszával nem ért egyet, – annak jellege szerint – az alábbi hatóságok, illetve békéltető testület eljárását kezdeményezheti:
HEVES VÁRMEGYEIMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Heves Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 3300 Eger, Kossuth L. u. 9
Levelezési cím: 3301 Eger, Pf. 216.
Telefon: (36) 515-469
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám: (46) 501-090 (új ügyek)
(46) 501-871 (folyamatban lévő ügyek)
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
Illetékességi terület: Borsod Abaúj Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye
NÓGRÁD VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Nógrád Vármegyei Kormányhivatal Salgótarjáni Járási Hivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya
Telefonszám: +36 (32) 511-116
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 3100 Salgótarján, Karancs út 54.
Levelezési cím: 3100 Salgótarján, Pf.: 308
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám: (46) 501-090 (új ügyek)
(46) 501-871 (folyamatban lévő ügyek)
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
Illetékességi terület: Borsod Abaúj Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye
PEST VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1072 Budapest, Nagy Diófa u. 10-12.
Telefon: (1) 459-4843
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Telefonszám: (1) 792-7881
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: http://www.panaszrendezes.hu
Illetékességi terület: Pest vármegye 3/6
JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 5000 Szolnok, Indóház u. 8.
Telefonszám: (56) 795-165
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: (52) 500-710, (52) 500-745
Fax szám: (52) 500-720
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu
Illetékességi terület: Jász Nagykun Szolnok vármegye, Hajdú Bihar vármegye, Szabolcs Szatmár Bereg vármegye
Díjmegállapítással kapcsolatos panasz esetén:
Magyar Energetikai és Közmű Szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya
Telefonszám: +36 (1) 459-7777
Telefax: +36 (1) 459-7766
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 52.
Levelezési cím: 1388 Budapest, Pf. 88
web: https://www.mekh.hu/
Fogyasztói panaszok:
- számlával kapcsolatos bejelentések, reklamációk
- szolgáltatással kapcsolatos anyagi és nem anyagi természetű bejelentések
- szállítással kapcsolatos észrevételek
- egyéb.
A bejelentések megtételére lehetőség van:
- írásban;
- személyesen az ügyfélszolgálaton;
- telefonon;
az ügyfélszolgálat elérhetőségeinél megtalálható időben, valamint telefonszámokon és címen.
Szolgáltató a felvetett bejelentéseket, észrevételeket, feltárt hibákat orvosolja, rendezésüket kiemelt feladatként kezeli. Az így szerzett tapasztalatokat felhasználja szolgáltatásai és ügyfélkezelési rendje továbbfejlesztéséhez.
Szolgáltató nem kezeli panaszként a különböző kérelmeket, adatváltozás bejelentéseket, számlamásolat vagy csekk küldésének kérését.