Fogyasztóvédelmi szervek és panaszkezelés
Amennyiben a Fogyasztó a Közszolgáltató panaszra adott válaszával nem ért egyet, – annak jellege szerint – az alábbi hatóságok, illetve békéltető testület eljárását kezdeményezheti:
HEVES VÁRMEGYEIMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Heves Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Főosztály
Telefonszám: +36 (36) 510-300
Telefax: +36 (36) 516-040
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 3300 Eger, Kossuth Lajos út 9.
Levelezési cím: 3301 Eger, Pf. 216.
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Ügyfélfogadási időpontok:
Hétfőtől csütörtökig: 9.00 - 15.30
Péntek: 09:00-12:00
Telefon: +36-46-501-091, 501-090
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Levélcím: 3501 Miskolc, Pf. 376.
Web: http://www.bekeltetes.borsodmegye.hu/
NÓGRÁD VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Nógrád Vármegyei Kormányhivatal Salgótarjáni Járási Hivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya
Telefonszám: +36 (32) 511-116
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 3100 Salgótarján, Karancs út 54.
Levelezési cím: 3100 Salgótarján, Pf.: 308
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Ügyfélfogadási időpontok:
Hétfőtől csütörtökig: 9.00 - 15.30
Péntek: 09:00-12:00
Telefon: +36-46-501-091, 501-090
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Levélcím: 3501 Miskolc, Pf. 376.
Web: http://www.bekeltetes.borsodmegye.hu/
PEST VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1088. Budapest, József krt. 6.
Telefonszám: +36 (1) 459-4843
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A Pest Vármegyei Békéltető Testület:
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 (1) 792-7881
Web: http://panaszrendezes.hu/
JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK VÁRMEGYEI FELHASZNÁLÁSI HELYEK ESETÉBEN ELJÁRÓ FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG:
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 5000 Szolnok, Indóház u. 8
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 (56) 795-165
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen,
Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745
Fax: 52-500-720
Ügyintéző: Nemes Brigitta
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: nincs ügyfélfogadás
Keddtől csütörtökig: 09:00-12:00 /13:00-15:00
Péntek: nincs ügyfélfogadás
Békéltető Testületek országos listája az alábbi weboldalon érhetők el: https://bekeltetes.hu/udvozlo
Díjmegállapítással kapcsolatos panasz esetén:
Magyar Energetikai és Közmű Szabályozási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya
Telefonszám: +36 (1) 459-7777
Telefax: +36 (1) 459-7766
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 52.
Levelezési cím: 1388 Budapest, Pf. 88
web: https://www.mekh.hu/
Fogyasztói panaszok:
- számlával kapcsolatos bejelentések, reklamációk
- szolgáltatással kapcsolatos anyagi és nem anyagi természetű bejelentések
- szállítással kapcsolatos észrevételek
- egyéb.
A bejelentések megtételére lehetőség van:
- írásban;
- személyesen az ügyfélszolgálaton;
- telefonon;
az ügyfélszolgálat elérhetőségeinél megtalálható időben, valamint telefonszámokon és címen.
Szolgáltató a felvetett bejelentéseket, észrevételeket, feltárt hibákat orvosolja, rendezésüket kiemelt feladatként kezeli. Az így szerzett tapasztalatokat felhasználja szolgáltatásai és ügyfélkezelési rendje továbbfejlesztéséhez.
Szolgáltató nem kezeli panaszként a különböző kérelmeket, adatváltozás bejelentéseket, számlamásolat vagy csekk küldésének kérését.